لینک خرید و دانلود در پایین صفحه تعداد صفحات:۱۸ فرمت :word فهرست مطالب چکیده : ۳ واژه های کلیدی: ۳ مقدمه : ۴ توصیف وضعیت موجود. ۵ ادبیات و پیشینه ی تحقیق.. ۶ پس از اجرای راهکارهای فوق نتایج ذیل بدست آمده است: ۸ آموزش درست نویسی: ۹ گردآوری اطلاعات: ۱۰ تجزیه و تحلیل داده ها ۱۱ ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز ۱۲ اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. ۱۴ گردآوری اطلاعات(شواهد دو) ۱۵ ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. ۱۶ پیشنهادات.. ۱۷ منابع : ۱۸ چکیده : این پژوهش در سالتحصیلی ۹۱ – 90 در مدرسه ی شهید قاسملو ، روستای گوالان ، منطقه ی زنجانرود انجام شده است. بنده ،آموزگار پایه ی دوم در اوایل سالتحصیلی با دیدن مشق و املای ” زهرا ” متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم . او در یک کلاس سه پایه ی مختلط ۱۳ نفره درس می خواند. با شواهدی که من از این مشکل زهرا داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آمو …