لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات ۳۰ مقدمه در کاتالوگها يا دفترچه راهنمای خودروها، در قسمت نوع سيستم تعليق با نامهايی چون؛ سيستم تعليق مستقل، مک فرسون، پيچشی، Multilink و… مواجه می شويم، اما متاسفانه اطلاعات عامه مردم، درباره سيستم تعليق و انواع و اجزای آن در حد بسيار اندکی می باشد؛ در حدی که حتی برخی افراد نمی دانند سيستم تعليق ياSuspension به کدام قسمت يا قسمتهايی از خودرو اطلاق می شود، بنابراين در اين مطلب سعی خواهد شد فلسفه وجود اين سيستم، اجزا تشکيل دهنده و انواع مختلف آن همراه با مزايا و معايب هر کدام مورد بررسی قرار گيرد. فلسفه وجود سيستم تعليق يک جاده هر چقدر هم صاف و مسطح باشد، محل مناسبی برای به حرکت در آوردن ۱ يا چند تن فلز با سرعت بالا، نيست. پس به سيستمی نياز است که توانايی کاهش ضربات، تکانها و لرزشهای ناشی از شرايط جاده را داشته باشد. علاوه بر اين، يک خودرو بايد در مقابل تغيير مقدار بار وارده و تغيير نقطه ثقل، انعطاف پذير بوده و توانايی مواجه با آنها را داشته باشد، بطور مثال در شکل زير تغيير نقط …
با برچسب: تحقیق درباره سیستم تعلیق, تحقیق درمورد سیستم تعلیق, مقاله سیستم تعلیق
ارسال در : عمومی و آزاد
ارسال در : عمومی و آزاد