دسته بندی : علوم انسانی حسابداری فرمت فایل: doc ( با ویرایش ) حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده )تعداد صفحات فایل: ۲۰ فروشگاه کتاب : مرجع فایل قسمتی از محتوای متن Word پيش بيني فروش وسيله اي ضروري براي عرضه محصولات جديد، برنامه ريزي توليد ، تعيين سطوح موجودي لازم و ايجاد روس توزيع مطلوب است . پيش بيني خيلي بالا در مورد تقاضا منجر به افزايش سرمايه گذاريهاي شركت در توليد مي شود وبا هدردادن منابع مالي ، سود آوري را كاهش مي دهد از طرف ديگر پيش بيني خيلي پايين تقاضا نيز باعث ميشود شركت تحرك و سرمايه گذاري و اقدامات لازم براي آينده را محدود كند. بنابراين پيش بيني براساس تقاضاي واقعي صورت گيرد. تخمين اندازه و سهم بازار اندازه بازار به تعداد خريداران موجود بستگي دارد . خريداران موجود در بازار داراي سه ويژگي هستند. علاقه ، درآمد ودسترسي براي مثال موتور سيكلت ۴ در نظر بگيريد . گام اول در خريد آن تخمين تعداد مصرف كنندگاني كه علاقم …