پرسشنامه تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر بهبود به یادسپاری پیامهای تبلیغاتی دارای ۲۴ سؤال و براساس طیف ۵ گزینه ای لیکرت می باشد. تعداد مؤلفه های مورد بررسی: 6 مولفه های مورد بررسی: ابعاد بازاریابی حسی: – حواس پنجگانه= ۴ سؤال – احساس= ۴ سؤال – عمل= ۴ سؤال – فکر کردن= ۴ سؤال – رابطه = ۴سؤال و متغیر وابسته: – به یاد سپاری پیام های تبلیغاتی= ۴ سؤال دسته بندی: پرسشنامه تعداد سؤالات: ۲۴ منبع: دارد قیمت: ۵۳۰۰ مناسب برای استفاده دانشجویان مدیریت …