دسته بندی : فنی و مهندسی _ کامپیوتر و آی تی فرمت فایل: ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده ) فروشگاه کتاب : مرجع فایل قسمتی از محتوای متن ( در صورتی که متن زیر شکل نامناسبی دارد از ورد کپی شده ) مقدمه امروزه با رشد اينترنت و دسترسي سادهتر به آن و از طرف ديگر، فهم اينكه با استفاده از اين محيط ارتباطي، ميتوان انجام امو را سريعتر كرد، بحث IT و مواردي چون تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي، آموزش الكترونيكي و دهها مورد ديگر داغ شد. اين مقاله سعي دارد تا بر اساس مفاهيم مورد تاكيد بر IT، به يكي از اهداف اصلي در اين مقوله كه همانا Customer- Based بودن محصول است، برسد. از مواردي كه باعث ميشود تا سازمانها و ارگانها با ديد بهتري در مورد تكنولوژي اطلاعات دپارتمان خود كه بعضاً بدان احساس نياز فراوان ميشود، بنگرند، مبحث پرتال است كه با بهرهگيري از نكات دقيق و اساسي در سرويسدهي بهتر به ذينفعها، امروزه توجه بسياري از توليدكنندگان …