لینک خرید و دانلود در پایین صفحه تعداد صفحات:۵۶ فرمت :word فهرست مطالب چكيده ۳ مقدمه. ۴ توصیف وضعیت موجود: ۶ شواهد۱٫ ۸ تعاريف علمي متغيرهاي پژوهش… ۸ تعريف علمي «سلامت روان». 9 تعريف علمي «منبع كنترل». 12 ابزارهای اطلاعاتی.. ۱۴ ابزارهاي اندازه گيري پژوهش… ۱۴ پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ (GHQ) 14 پرسشنامه منبع كنترل لونسون. ۱۴ یافته های علمی.. ۱۵ ابعاد مهارتهاي زندگي.. ۲۰ تعريف منبع كنترل. ۲۰ مروري بر ادبيات و پيشينه پژوهش… ۲۱ تعريف مهارتهاي زندگي.. ۲۴ جمع بندي و نتيجه گيري از پيشينه پژوهش… ۲۶ تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها ۲۷ بهداشت رواني و اهميت پيشگيري اوليه در مدارس… ۳۰ ضمائم. ۴۶ پیوست شماره ۲٫ ۵۰ فهرست منابع. ۵۴ چكيده پژوهش حاضر مربوط به این است كه چگونه مي توان با آموزش مهارت ها و روشهاي زندگي سلامت روحی و رواني دانش آموزان را تقويت نمود. جامعه آماري تعداد ۱۵ نفر از دانش آموزان دختر هنرستان حرفه ای حاج قاسم عاشوری است كه در سال تحصيلي ۹۲-۹۱ مشغول به تحصيل بودند. پرسشنامه مورد استفاده ب …
با برچسب: اقدام پژوهی, اقدام پژوهی سلامت روحی, اقدام پژوهی سلامت روحی دانش آموزان, اقدام پژوهی معلمان, دانلود اقدام پژوهی
ارسال در : عمومی و آزاد
ارسال در : عمومی و آزاد