لینک خرید و دانلود در پایین صفحه تعداد صفحات:۲۴ فرمت :word فهرست مطالب چکیده ۴ توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله: ۵ گردآوري اطلاعات شواهد ۱ : ۷ نظر خواهی کتبی: ۷ نظر خواهی شفاهی: ۸ مشاهده: ۸ انتخاب راه جديد موقتي.. ۱۰ شناسايي، توجه و استفاده از مهارت ها و علايق فردی دانش آموزان. ۱۰ ارزشيابي آغازين : ۱۳ ارزشيابي پاياني : ۱۴ آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای يادگيری : ۱۷ پنجره ی آزاد کلاس… ۱۸ اجراي طرح جديد و نظارت بر آن : ۱۹ گردآوري اطلاعات (شواهد ۲) ۲۰ ارزش يابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن. ۲۱ نتيجه گيري.. ۲۲ پيشنهاد ها ۲۲ منابع و مأخذ. ۲۴ چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چيزهای نو هستند و همگي نياز به توجه دارند. وقتي به افکار، علايق، مهارت ها، مشکلات پنهان به عبارت ديگر بهداشت رواني دانش آموزی توجه نمي شود، انگيزه ی تفکر و يادگيری را از دست مي دهد. بنابراين با رعايت اصول اساسي بهداشت رواني، ايجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش هاي تدريس، مديريت کلاس و نوع تکاليف ارائه شده، بايد طوری طراحي شوند که همگي از هر نوع شايستگ …